Alla inlägg den 29 september 2009

<3

Av Edgar Charambleu - 29 september 2009 19:26

Ja, jag gjorde rätt för mig. Det är slut nu.

Och det känns så fruktansvärt jävla... underbart! AH! Hela mitt inre bara jublar, jag mår som en kung!

Det har ju legat rätt länge i luften det här, men vi bara.. pratade, det var väldigt odramatiskt, några tårar här och där, men annars väldigt sansat och bra.


Bara för att någonting förändras, som våra känslor, så betyder det inte att det tar slut, nödvändigtvis. Jag skulle fortfarande gå genom eld och vatten för hans skull, ge mitt liv för honom. Och han betyder så enormt mycket för mig, och har gett mig så otroligt mycket här i livet. Jag älskar honom nog fortfarande, men inte på det sättet, utan som en vän.


Dock hade vi sex, många kyssar och mycket närhet. Och det kändes inte konstigt eller skumt på något sätt. Och som det ser ut så kommer vi fortsätta vara vänner, with benefits.

Jag hoppas att han aldrig försvinner ut ur mitt liv.

Nu känner jag mig fri, fri att göra vad jag vill, samtidigt som jag fortfarande kan få närheten från honom, så jag slipper känna mig ensam. Kan det ens bli bättre?

<333


Nu kommer bästistjejen snart hit, vi kommer nog bara prata, röka och lyssna på musik.

Omg.

Jag får hångla med folk igen!
Tänker njuta av singellivet länge nu känner jag, jag har kärlek av mina vänner, och närheten får jag av honom. Just nu känner jag mig så.. lycklig. Det här är så lagom, jag vill varken ha mer eller mindre.


<3

Av Edgar Charambleu - 29 september 2009 13:14

Vilka kläder ska man ha på sig dagen då ens 1-åriga förhållande kanske, förmodligen och antagligen lär ta slut? Helvete.


Jag är så jävla osäker, på allting. Jag hoppas att han lämnar mig, att han säger något om att "det här fungerar inte". Så jag slipper behöva välja.


Dricker nu äckligt te min mor lurade i mig. Det smakar svett.

...

Av Edgar Charambleu - 29 september 2009 00:22

Nu däremot är jag riktigt misslyckad. Jag avskyr det här "livet".

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards