Alla inlägg den 14 september 2009

Av Edgar Charambleu - 14 september 2009 21:19

Idag har varit helt ok, skolan var jobbig och seg, men fick iaf saker gjorda.

Träffade F och folk, hade det trevligt, sedan blev det bara jag, F och E. Mys.

E bjöd på strippdans hemma hos F och allt. xD


Men men, nu mår jag lite mer.. sådär. Jag vet inte. Vem bryr sig. Min trolovade tjej kommer snart hit, vi ska ha tjejsnack och prata hemligheter tydligen.


Jag längtar mest till helgen nu, hoppas jag får supa rejält. Och så har vi något som heter gemensamhetsdagar på måndag och tisdag som verkar helt jävla ointressant, och inte alls har med studier att göra, så jag tänker skolka då. Lång helg framför mig.

<3


Jag vill ha närhet just nu, kyssar och kramar, bara närhet.

Deprimerad över hur ful och tjock jag är. Jag vill inte. Jag vill bara få vara okej, jag vill bara få vara lyckligt kär.. vara lycklig. Fan.


/Charambleu

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards