Direktlänk till inlägg 20 december 2009

Blabla

Av Edgar Charambleu - 20 december 2009 20:04

Mor kom hem. Och visst blev hon arg och ledsen. Jävligt konstigt.

Jag var nog naiv som trodde att jag gjorde ett bra jobb med lägenheten efter att ha städat och torkat golv, för det såg ju fortfarande långt ifrån bra ut.

Det är dumt, samtidigt som jag skäms och mår dåligt, och får dåligt samvete, så känns det någonstans bra att hon blir arg och besviken på mig, någon destruktiv del tycker om uppmärksamheten i hennes vrede och besvikelse, och.. jag vet inte. Något hos mig tycker om att omskaka och chockera. Det kanske har med att göra att jag lite vill att hon ska tycka illa om mig, om jag får henne att avsky mig så kanske hon inte blir lika ledsen när jag dör?

Men det var jobbigt mest. Jag sa något kort om att jag mår bäst när jag super, och hon sa att jag får bo själv om jag "väljer" det livet, att hon älskar mig men inte orkar med hur mycket som helst.

Jag orkar väl inte heller med hur mycket som helst? Jag gör nog oss båda en tjänst om jag bara avslutar allt istället. Min stora framtidsdröm är inte att jaga lyckan i botten på vodkaflaskor direkt, men hittills hittar jag inte lyckan på något annat ställe, och det här är bara jobbigt.


Åh. Jag vill kunna vara lycklig och leva med mina underbara vänner och få allt att fungera. Men det känns som att jag går emot någonting helt självklart när jag försöker skaffa mig ett liv och vara normal.. jag vet inte.

Jag ska in på avdelning 19 imorgon, blir antagligen inlagd. Hur känns det? Som en bedfrielse, och jag vet, jag har ju lov nu och ingen skola och inget att bry mig om egentligen, men det känns ändå som en befrielse, att få slippa allting här. Hela livet.

Det kanske är vad jag behöver.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Edgar Charambleu - 5 januari 2010 09:46

Världens ångestattack imorse, skrekgrät ned i kudden och fortsatte med min orytmiska panikattack inne i duschen. Det känns som att jag dör, hela tiden. Jag orkar inte mer, och jag vill inte ens. ...

Av Edgar Charambleu - 19 december 2009 17:47

Gårdagen blev vansinnig. Hade så otroligt kul, min lägenhet blev helt smockad med människor. Bjöd hem en random jag hittade i affären. Blev full, och hade sjukt svårt att hålla tassarna borta från fina killen. Han. Är. Sjukt. Fin. Som tur var...

Av Edgar Charambleu - 17 december 2009 06:42

Det är sådan grymt stor skillnad mellan teori och praktik. Man kan "vilja" så extremt mycket, men när det väl gäller så har man en massa spärrar som hindrar en, håller en tillbaka. Alla har väl någon gång tänkt att de vill göra någonting dumt, ut...

Av Edgar Charambleu - 16 december 2009 23:46

Underbar kväll idag. Var hemma hos exet. Han är hur underbar som helst. Av någon anledning gör det inte så värst ont att han inte tycker om mig på samma sätt som jag tycker om honom. Jag vet inte varför, kanske för att jag ändå vet att jag betyde...

Av Edgar Charambleu - 15 december 2009 23:57

Vad ombytlig jag känner mig i mitt humör. Ska träffa exet på torsdag, och då sköt mitt humör i toppen. Jag saknar honom så att jag nästan kan grina. Och det kändes liiite surt att jag var tvungen att fråga, jag är så rädd att han verkligen inte b...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards