Alla inlägg den 18 september 2009

Av Edgar Charambleu - 18 september 2009 14:34

Hemma från skolan nu. Dagen har varit bra hittills! Haft ett gott humör hela tiden, som jag brukar ha när jag vet att det vankas fest på kvällen.

Gårdagen gick bra, och jag fick en finare bakgrundsbild på Hedvig idag. Imorgon kommer jag vakna upp någonstans som inte är hemma, i någon lägenhet. Inte på sjukhuset har jag bestämt, det är i Strängnäs så det vore inte okej. Så ny bakgrundsbild får väl komma på söndag kanske, eller senare på lördagen. Den ska vara bättre, måste.

Blir HB ikväll så om jag inte återkommer på bloggen beror det troligtvis på att jag har blivit blind.

;)


Drack just en varma koppen, fyfan vad länge jag bara låtit de bara stå i skafferiet! Fanns till och med räksmak på en, så det.. är längesen. XD

Hade iaf grönsakssmaken kvar, flera stycken, det var yummie, 45kcal, så egentligen kan jag dricka tre till idag. Ska nog åtminstone ta en till, och krydda lite för den här skiten var liiiite svag.


Lite beslutsångest över klädvalet idag. Sofistikerad eller karamellbög? Som om någon förutom jag bryr sig? Ful pojke är fortfarande ful pojke, även i fina kläder, en fotboll är fortfarande en fotboll, även om man målar den som en basketboll.

Men jag är glad ändå, idag. Världen får väl tycka att jag är ful, men jag rår inte liksom för det så mycket, det ska inte hindra mig från att ha kul ikväll.


Caspian, jag tror på dig!<3 Min underbara änglaskatt.<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards