Alla inlägg den 13 september 2009

Av Edgar Charambleu - 13 september 2009 18:55

Strängnäs nästa helg för mig nästa helg med bästa F och E. Då blir det sprit också, planen blir att från och med imorgon fasta till fredagen. Det kommer bli tufft men jag MÅSTE utmana mig själv, annars sjunker jag bara.

Och att tro att jag kunde ha en normal relation till mat/godis var galenskap, jag bara hetsar hela tiden, äter allt jag kommer över. Så jag måste förbjuda mig själv, och jag vill verkligen inte bli fetare nu, med eller utan kärlek, bara för min egen skull.

INTE äta nu. Tjockis.


Vill bli full och dansa, vill bara få ha roligt med mina älskade vänner och få sluta tänka och känna för en kväll, allt jag egentligen vill ha ut av livet är att ha roligt. Och jag kan inte ha ett bättre sällskap än F och E när det kommer till att ha roligt.


Jahaja. Imorrn är det dags för skola igen.. bleh. Jag borde börja leta efter en sugardaddy på qx som får försörja mig mot sexuella tjänster.. fast.. sen blir han ju gammal och dör, och då är ju JAG redan såpass gammal att det inte finns någon annan sugardaddy som vill ha mig längre :(

Fan. Haha, ja då får det helt enkelt bli skola då.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards