Alla inlägg den 5 september 2009

Av Edgar Charambleu - 5 september 2009 15:15

Nyvaken kille iz tired.

Vaknade imorse vid nio, sedan somnade jag om och råkade visst sova till.. tre O.o

Det var mys iaf! Jag älskar att sova, och jag drömde en massa mysiga drömmar om kärlek och fester. Sedan var det en tjej och en kille som dog, jag lade in en äppelbit i micron och den förvandlades till en pajbit helt random, men trots detta var det härliga drömmar.

Önskar jag kom ihåg mer, men men. Minns att kärleksbiten var superhärlig iaf.


Att vakna var mindre kul.

Verkligheten verkar liksom ännu sämre när man vaknar upp från en dröm där allting är bra, det är lite som att bli örfilad. "Sådär trevlig kan vardagen vara för vissa... men inte för dig, miffo!" Ungefär.


Såååeh.. ah.

Fest om ett tag, jag hoppas att jag får tillgång till sprit där, och dör i en alkoholförgiftning eller nått, och blir avskriven som en olycka. Om inte så får jag väl hoppas att det blir kul iaf, vilket det nog blir eftersom jag får massa mysigt folk.

Men åh, fan vad jag längtar tills jag får pengar. Har bestämt att jag ska köpa allevo fiber+ för.. är det 108spänn? Sen ska det mesta av resten gå till massa sprit. Det är bra, för då kan jag inte lägga pengarna på annat, t.ex godis, och sprit är alltid bra att ha. Måste ju ladda inför Caspians fina visit också<3

Har en kille som nog kan fixa ut till mig, det borde inte vara några problems iaf då han har gjort det förr. F ska sluta köpa ut till folk pga det finns folk som utnyttjar henne pga det, det är faktiskt klokt tycker jag och jag respekterar henne för det :)<3


Aja, kanske man ska fixa sig lite då?


//Charambleu

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards