Alla inlägg den 27 september 2009

Av Edgar Charambleu - 27 september 2009 05:11

Nu är klockan väldigt sent. Eller väldigt tidigt, hur man nu ser på saken.

Och jag borde sova, egentligen.


Åh gud. Jag är fet, fetare än jag varit på fruktansvärt länge, någonsin? Möjligt. Men nu är jag också peppad att bli av med det, de överflödiga kilona som deformerar min kropp till vidriga proportioner.

Jag står inte ut med att se ut såhär, det är verkligen vidrigt.


Helgen har varit mysig. Fredagen har jag redan skrivit om, lördagen.. idag, eller igår, tekniskt sett igår, har jag spenderat med bästistjejen, hon sover över igen.

Vi har mest suttit i mitt fönster och pratat och rökt i flera timmar, helt underbart, och kollat på en film som vi hyrde.


Nu ligger hon och sover. Och jag är - uppenbarligen - vaken, men jag borde sova.

Har bestämt mig för en konfrontation med pojken. Jag borde nog sätta punkt för relationen helt, egentligen, det är rådet alla jag pratar med ger mig, och som jag nog vet innerst inne är rätt. Men det är svårt, och jag förstår inte hur jag ska klara mig ensam, jag gör inte det, vem annars skulle vilja ha mig?
Jag förtjänar ingen alls, men jag har någon, är det inte dumt att rata honom då?


Fast jag började prata med en snubbe idag på en sida, hur fin som helst verkligen.

Och så visade det sig att en kompis till mig på skolan är bög, jag tappade hakan helt, han som är typ.. den manligaste någonsin, hårdrockare och allt haha! Men se på fan, han ska flytta till Finland till sin kille nu, hoppas verkligen det går bra för honom, lite avis faktiskt, låter ju skitcoolt att göra en sån grej.

Jag funderar ibland på att bara sticka jag med, någon annanstans, till nytt folk, nytt land eller ny stad, börja om liksom. Men vem säger att det skulle bli bättre för det?

Jag kan flytta till dig Caspian<3 Så kan vi leva tillsammans, stänga in oss från den deprimerande världen man blivit född till, sen kan vi se på tecknade filmer hela dagarna, bygga kojor och fläta håret på varandra och vara lyckliga.<3

Om ändå liksom ;p


Börjar bli lite sjuk i huvudet nu (fläta håret??) så ska ta och sova lite. Vilken jävla våldtäkt på dygnet det här blir, måndagen kommer bli en terror, men vad är det annars man har måndagar till?


/Charambleu

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards