Direktlänk till inlägg 15 december 2009

Torsdag<3

Av Edgar Charambleu - 15 december 2009 23:57

Vad ombytlig jag känner mig i mitt humör.

Ska träffa exet på torsdag, och då sköt mitt humör i toppen.

Jag saknar honom så att jag nästan kan grina. Och det kändes liiite surt att jag var tvungen att fråga, jag är så rädd att han verkligen inte bryr sig ett piss om mig (han har många gånger inte velat ses bara för att han haft en massa plugg, inte låtit mig sova över, sagt att han känner sig seg osv).

Och han skiter ju i om jag ligger med någon annan. Medan jag går under av avundsjuka hela tiden. Är så jävla rädd att någon ska få honom, någon annan än jag.

Låter jag kanske lite bitter? Isåfall beror det på att jag ÄR det. Men jag vill inte vara det, eller rättare sagt, jag vill inte behöva vara det.

>__<


Om jag bara fick vara med honom. Bleh... jag har lite lust att bara typ.. bli en såndär jobbig jävel och säga att jag älskar honom hela tiden ändå. Då kanske han tycker att det blir jobbigt och aldrig träffar/pratar med mig igen, men samtidigt, det känns ju jobbigt för mig att han hela tiden pratar med mig på MSN fastän han inte vill mig någonting egentligen.

Det kanske vore bra på sätt och vis, om han bara sa upp all kontakt med mig, för jag klarar ju uppenbarligen inte av att göra det med honom (hur många gånger har jag försökt nu?).


Bleh. Kärlek är jobbigt. Han är jobbig, han överanalyserar och är så jävla cynisk och oroande.

Kan han inte bara.. släppa det, sluta försöka hitta svar på allt och bara ge upp? >_<


Men ja. Jag mår iaf lite bättre nu. Jag längtar efter torsdag och efter honom, antagligen mycket mer än vad han gör om han nu gör det öht, och det är såklart jobbigt, men jag längtar ändå.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Edgar Charambleu - 5 januari 2010 09:46

Världens ångestattack imorse, skrekgrät ned i kudden och fortsatte med min orytmiska panikattack inne i duschen. Det känns som att jag dör, hela tiden. Jag orkar inte mer, och jag vill inte ens. ...

Av Edgar Charambleu - 20 december 2009 20:04

Mor kom hem. Och visst blev hon arg och ledsen. Jävligt konstigt. Jag var nog naiv som trodde att jag gjorde ett bra jobb med lägenheten efter att ha städat och torkat golv, för det såg ju fortfarande långt ifrån bra ut. Det är dumt, samtidigt so...

Av Edgar Charambleu - 19 december 2009 17:47

Gårdagen blev vansinnig. Hade så otroligt kul, min lägenhet blev helt smockad med människor. Bjöd hem en random jag hittade i affären. Blev full, och hade sjukt svårt att hålla tassarna borta från fina killen. Han. Är. Sjukt. Fin. Som tur var...

Av Edgar Charambleu - 17 december 2009 06:42

Det är sådan grymt stor skillnad mellan teori och praktik. Man kan "vilja" så extremt mycket, men när det väl gäller så har man en massa spärrar som hindrar en, håller en tillbaka. Alla har väl någon gång tänkt att de vill göra någonting dumt, ut...

Av Edgar Charambleu - 16 december 2009 23:46

Underbar kväll idag. Var hemma hos exet. Han är hur underbar som helst. Av någon anledning gör det inte så värst ont att han inte tycker om mig på samma sätt som jag tycker om honom. Jag vet inte varför, kanske för att jag ändå vet att jag betyde...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards