Direktlänk till inlägg 8 december 2009

Some rants.

Av Edgar Charambleu - 8 december 2009 01:17

Nästan tagit mig igenom "Å andra sidan" nu, jobbigt... med böcker som tar slut. Den är bra, intressant, inte fullt lika underbar som "Sista chansen", men man kan ju inte få allt, men.. ändå<33


Jag är ett arsel på att hålla koll på datum, i helgen ska jag visst inte på F's 20års fest på lördagen, för det var på fredagen, så jag får avboka festen på rfsl, eller snarare avboka min närvaro.

Dagdrömt idag om hur fantastiskt kul det kommer bli, och att jag och en kompis kommer att skita i att följa med de andra på krogen sen och åker hem till mig och festar vidare och dansar runt i mitt rum till hög musik istället. Det var så mysigt och kul att jag nog faktiskt kommer fråga henne om hon är på detta, för jag är inte så mycket för krogen just nu, och skulle helst bara ha en dunderkul kväll hemma hos mig istället.


Annars då... ja, jag sov över skolan idag. Men jag åkte åtminstone och köpte F's present, en film som hon önskade sig. Fan om någon annan också köpt den nu (hoppas då att den personen inte köper en special edition utgåva som jag gjorde, så hon behåller min)!

Imorgon kommer jag inte ha tillfälle att sova över någon skola, för då ska jag till läkaren som jag tidigare skrivit, och det är nog större chans att min mor skulle bli nazist än att hon skulle låta mig sova över läkartiden. Så upp ur sängen kommer jag definitivt, om hon så måste kasta mig ur den för att det ska ske.


Socialen har dock avbokat mig. Känner mig verkligen förkrossad, lika förkrossad som om jag skulle vunnit en miljon på lotto kanske. Väldigt skönt att slippa, även fast jag vet att de bara kommer att komma en annan tid istället.


Idag har ändå varit en rätt okej dag, och jag mår rätt okej. Umgåtts med min kära moder, vi hyrde film i TVboxen, uh.. Midnight Meat Train tror jag att den hette, helt okej rulle, men viktigast av allt var att Bradley Cooper hade huvudrollen (han är världens sexigaste man enligt mig, hans ansikte pryder min vägg), varje scen han sågs i, vilket ju onekligen var ganska många, var lika behagligt som en orgasm för ögonen, och min mor skrattade åt att jag genom denna 1,5h timmen mest satt och påpekade hur snygg/söt/sexig/fantastisk han är, eller bara trånade längtansfullt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Edgar Charambleu - 5 januari 2010 09:46

Världens ångestattack imorse, skrekgrät ned i kudden och fortsatte med min orytmiska panikattack inne i duschen. Det känns som att jag dör, hela tiden. Jag orkar inte mer, och jag vill inte ens. ...

Av Edgar Charambleu - 20 december 2009 20:04

Mor kom hem. Och visst blev hon arg och ledsen. Jävligt konstigt. Jag var nog naiv som trodde att jag gjorde ett bra jobb med lägenheten efter att ha städat och torkat golv, för det såg ju fortfarande långt ifrån bra ut. Det är dumt, samtidigt so...

Av Edgar Charambleu - 19 december 2009 17:47

Gårdagen blev vansinnig. Hade så otroligt kul, min lägenhet blev helt smockad med människor. Bjöd hem en random jag hittade i affären. Blev full, och hade sjukt svårt att hålla tassarna borta från fina killen. Han. Är. Sjukt. Fin. Som tur var...

Av Edgar Charambleu - 17 december 2009 06:42

Det är sådan grymt stor skillnad mellan teori och praktik. Man kan "vilja" så extremt mycket, men när det väl gäller så har man en massa spärrar som hindrar en, håller en tillbaka. Alla har väl någon gång tänkt att de vill göra någonting dumt, ut...

Av Edgar Charambleu - 16 december 2009 23:46

Underbar kväll idag. Var hemma hos exet. Han är hur underbar som helst. Av någon anledning gör det inte så värst ont att han inte tycker om mig på samma sätt som jag tycker om honom. Jag vet inte varför, kanske för att jag ändå vet att jag betyde...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards