Direktlänk till inlägg 7 december 2009

Blah.

Av Edgar Charambleu - 7 december 2009 00:33

Suck. Nu är helgen snart över iaf, är jag glad eller ledsen över detta? Blandade känslor, så det är nog rätt likgiltigt. Jag vill att tiden ska gå framåt, och jag vet inte HUR många gånger jag har tänkt på självmord och drömt mig bort till inläggningar denna helg. Alldeles för ofta, nästan oavbrutet.

Men å andra sidan, så är det fruktansvärt jobbigt att behöva gå upp i morgon (återstår att se om jag klarar denna uppgift), låtsats behöva bry mig om skolan. Och att duscha kommer att bli en otrevlig upplevelse (men jag får väl skylla mig själv).

MEN å andra sidan, igen, så skulle det vara skönt att träffa lite folk igen, få röra lite på sig, och efter skolan så ska jag träffa folk, och köpa present åt F, vars födelsedag kryper sig närmre. Stimulation tycker jag om.


På fredag ska jag på RFSL fest tillsammans med en kompis jag inte träffat på länge! Och hon är en fruktansvärt mysigt, positiv och klok tjej, proppar mig alltid full av goda insikter och ett gott humör, hon är bra för hälsan. Hennes kille (som jag inte har pratat med, men sett, fruktansvärt snygg) kanske ska med också, det kommer bli superkul! Då ska jag minsann förfesta med en vodka också, fast inte hela, det är inte ett sällskap jag gärna vill skämma ut mig inför med en dunderfylla. Dessutom lär det ju finnas en massa bögar där som är mindre snygga, och jag vill inte förlora omdömet helt.

Lördagen dagen efter är det F's fest, och jag har en hel vodka till det med, plus det från kvällen innan (som bara det kommer vara mycket mer än jag behöver), och då har jag inte för avsikt att hålla igen.

Och på söndagen så ska jag på middag hos min nygifte låtsatsfar. Förutsatt att jag fortfarande lever då och är i ett hyffsat skick... så gissar jag fortfarande på att det kommer kännas som ett helvete både fysiskt och psykiskt, men så må vara!


Så ja.. skulle gärna bara spola över veckan till detta.

På tisdag ska jag till läkaren (för att säga att medicinen inte hjälper ett piss, att jag verkligen känner mig likgiltig inför allting, och kommer antagligen få förhöjd dos), och sen så ska jag träffa socialen. Kors i taket vilken rolig dag...


Barn svälter i Afrika, andra dör i hemska sjukdomar och bor på gatan. Men vad är det för fel på mitt liv? Vad har jag för anledning att må dåligt? Just nu känns det inte som att någonting fattas mig direkt, ingenting materiellt, inga personer (har så många underbara människor som jag älskar rakt igenom), och ändå... nej, jag vet inte. Det är bara konstigt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Edgar Charambleu - 5 januari 2010 09:46

Världens ångestattack imorse, skrekgrät ned i kudden och fortsatte med min orytmiska panikattack inne i duschen. Det känns som att jag dör, hela tiden. Jag orkar inte mer, och jag vill inte ens. ...

Av Edgar Charambleu - 20 december 2009 20:04

Mor kom hem. Och visst blev hon arg och ledsen. Jävligt konstigt. Jag var nog naiv som trodde att jag gjorde ett bra jobb med lägenheten efter att ha städat och torkat golv, för det såg ju fortfarande långt ifrån bra ut. Det är dumt, samtidigt so...

Av Edgar Charambleu - 19 december 2009 17:47

Gårdagen blev vansinnig. Hade så otroligt kul, min lägenhet blev helt smockad med människor. Bjöd hem en random jag hittade i affären. Blev full, och hade sjukt svårt att hålla tassarna borta från fina killen. Han. Är. Sjukt. Fin. Som tur var...

Av Edgar Charambleu - 17 december 2009 06:42

Det är sådan grymt stor skillnad mellan teori och praktik. Man kan "vilja" så extremt mycket, men när det väl gäller så har man en massa spärrar som hindrar en, håller en tillbaka. Alla har väl någon gång tänkt att de vill göra någonting dumt, ut...

Av Edgar Charambleu - 16 december 2009 23:46

Underbar kväll idag. Var hemma hos exet. Han är hur underbar som helst. Av någon anledning gör det inte så värst ont att han inte tycker om mig på samma sätt som jag tycker om honom. Jag vet inte varför, kanske för att jag ändå vet att jag betyde...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards