Direktlänk till inlägg 6 december 2009

UH.

Av Edgar Charambleu - 6 december 2009 15:14

Usch. Vilken miserabel helg! Har så tråkigt att jag snart går i taket.

Är väldigt sugen på att äta en massa godis, och chips.. mm, jag är fullt medveten om att jag är totalt vidrig, men jag har inte ens energi till att skämmas, och varför ska jag skämmas? Det antyder ju att jag har någon form av värdighet som jag vill bevara, och inte smutskasta, men det har jag inte.

Vill bara hetsa i mig en massa saker, vad som känns bäst för stunden, och sedan får jag väl få bakslag, jag är trött, butter och destruktiv idag. Tröstar mig själv i min tråkiga vardag genom att fantasisera ihop scenarion där det händer mig mycket intressantare saker.

Ska nog läsa lite bok också, strax.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Edgar Charambleu - 5 januari 2010 09:46

Världens ångestattack imorse, skrekgrät ned i kudden och fortsatte med min orytmiska panikattack inne i duschen. Det känns som att jag dör, hela tiden. Jag orkar inte mer, och jag vill inte ens. ...

Av Edgar Charambleu - 20 december 2009 20:04

Mor kom hem. Och visst blev hon arg och ledsen. Jävligt konstigt. Jag var nog naiv som trodde att jag gjorde ett bra jobb med lägenheten efter att ha städat och torkat golv, för det såg ju fortfarande långt ifrån bra ut. Det är dumt, samtidigt so...

Av Edgar Charambleu - 19 december 2009 17:47

Gårdagen blev vansinnig. Hade så otroligt kul, min lägenhet blev helt smockad med människor. Bjöd hem en random jag hittade i affären. Blev full, och hade sjukt svårt att hålla tassarna borta från fina killen. Han. Är. Sjukt. Fin. Som tur var...

Av Edgar Charambleu - 17 december 2009 06:42

Det är sådan grymt stor skillnad mellan teori och praktik. Man kan "vilja" så extremt mycket, men när det väl gäller så har man en massa spärrar som hindrar en, håller en tillbaka. Alla har väl någon gång tänkt att de vill göra någonting dumt, ut...

Av Edgar Charambleu - 16 december 2009 23:46

Underbar kväll idag. Var hemma hos exet. Han är hur underbar som helst. Av någon anledning gör det inte så värst ont att han inte tycker om mig på samma sätt som jag tycker om honom. Jag vet inte varför, kanske för att jag ändå vet att jag betyde...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards