Alla inlägg den 7 september 2009

Av Edgar Charambleu - 7 september 2009 20:02

Tjockisen failade lite på grannfesten.

Jag orkar inte bry mig, inte just nu, ingenting spelar ändå någon roll på det stora hela *hjärntvättad efter naturkunskapslektioner i skolan där läraren konstant påminner oss om att vi inte ens är små fisar i universum, så meningslösa är vi*.

Snart är nya mobilisen färdigladdad, YES, då ska jag döda tid med att leka med den en stund. Hon är superfin, jag ska kalla henne Hedvig. Min förra mobil hade aldrig något namn, men det ska denna lilla ögonsten minsann ha.


Saknar kärlek just nu. Jättemycket. Önskar han vore här och att allt vore som i fantasins värld.

Jag tänker på dig Caspian, tillsammans så kan vi ändå fortsätta.


/Charambleu

Av Edgar Charambleu - 7 september 2009 16:45

Skoldag is over. Känner mig pepp och stark, ingen jävel ska få sabotera mig nu... eller ja, ska upp på lite fest snart då grannen fyller år, hoppashoppashoppas jag slipper äta, på sin höjd lite sallad. Tror inte de tänker ta så stor hänsyn till vegetariska jag iaf, så det är ju bra.


Jag har kommit på att jag nog har bukfetma. Visserligen är jag rätt storvuxen överallt, knubbig sådär, men min mage är verkligen.. nej, har kollat bukfetma, och jag är ganska så övertygad om att det är vad jag lider av, lider, i dess sanna bemärkelse.

Men just nu känner jag mig för peppad för att sitta och gnälla över hur äcklig jag är, tänker istället använda det som motivation till att jobba på saken!

Jag SKA bli mindre, åtminstone mera normal, detta är äckligt. Men jag SKA fixa det. Gud vad jag längtar.


 Idag har skolan varit segt, och jag har känt mig väldigt självdestruktiv av mig, en känsla som fortfarande ringar kvar i min kropp, men allt har sin tid.

För nu ska jag först och främst gå till kiosen och hämta ut min nya mobil som kommit!<3

GAH vad jag har lust att dansa för övrigt, gå på klubb och supa skallen av mig, jag drömmer mig bort hela tiden.


/Charambleu

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards