Alla inlägg den 31 oktober 2009

Av Edgar Charambleu - 31 oktober 2009 17:02

Min mor är en knöl. Hon lagade mat åt mig, en wok, och sedan när jag sitter och äter så säger hon triumferande att hon hade i lite vatten och kycklingbuljong dessutom.

"....Och jag antar att kycklingbuljongen är 100% vegetarisk?"

"....Oj.... förlåt ;__;"

Fan vad sämst, men.. jag älskar henne ändå, alla är vi mänskliga och benägna att fela ibland.


Wopidoo, ska snart åka iväg på festen. Känner mig mest trött och opepp atm, vill hellre bara mysa och gosa, inte bli full som ett svin, kräkas på dittan och dattan, strippa och stoppa tungan i fel halsar. Så vulgärt, nej, ikväll får det fanimej räcka med en salongberusning, jag har inte lust att göra bort mig ikväll, vill bara ha trevligt.

Inga andra preparat än alkohol ska heller användas.


Blablabla. Har en buss att fånga, cheerio!~~

Av Edgar Charambleu - 31 oktober 2009 02:51

Hemma från krogen.

Det var helt okej, och jag är totalt spiknykter. Drack ett glas funlight med vodka iblandat, annars ingenting.

Hade lite tråkigt, men ändå helt okej. Slog rekord på 'S snakespel på mobilen, HAH. Sedan gick vi hem till bästis, en annan kompis sov över där också, vi två tog en rökpaus tillsammans och pratade, det var mysigt. Kommer få köpa hasch av henne, så det är skoj!


Åt flugsvamp. Var hur lite som helst och fick effekter eller bieffekter alls, så det var ju.. ja? Nu har man ätit flugsvamp också.


Har inte ens lust att bli full, vad är det med mig? Detta är väl ett gott tecken antar jag, men ja, saker & ting känns ju rätt så bra nu faktiskt.

Får se hur morgondagen blir, med alkohol, effe och tjack. Jag tänker nog ta det rätt lugnt ändå, men ska inte uttala mig i förväg, får se hur jag mår imorgon, om jag känner någon ilska eller destruktivitet, misstänker att det i vilket fall kan väckas till liv av vissa människor som kommer att befinna sig där, av vissa händelser jag redan nu kan förutspå, får helt enkelt se hur jag hanterar läget då.

Ärligt talat bryr jag mig inte om jag är duktig eller sitter där med fem linor amfetamin i näsan och 700ml vodka i magen, får bli vad som funkar för stunden, att tänka långsiktigt ligger aldrig till min fördel känns det som, och jag orkar inte bry mig om... någonting. Har ingenting som känns så värt att kämpa för längre, kan leva kort och intensivt istället för länge och utdraget.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards