Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Edgar Charambleu - 25 oktober 2009 18:13

Slut på whinandet, ska försöka bearbeta allting på det sätt som jag ju vet fungerar bäst för mig.

Visst känns det bra när man åtminstone kommer fram till nya saker som känns bra för en själv? Även om man i och med det upptäcker att man gjorde mindre kloka beslut tidigare.


I övrigt fryser jag lite nu, men känner mig ändå glad och belåten, typ :)

Av Edgar Charambleu - 25 oktober 2009 11:11

Dygnade inatt. God bless Final Fantasy.<3


Fryser som fan nu. Känner mig helt förstörd.

Ska träffa en kompis lite senare, ugh.. det kommer ju gå bra, eller ej.


Jag vill bara att allting ska vara som förut. Står inte ut med den här överpestiga saknaden som äter upp mig innifrån, tycker inte alls om hur någonting har blivit, trivs inte och det känns bara fel. Men vad bryr du dig om det?

Iaf. Ska träffa läkare på tisdag och få medicin, träffa den nya kontakten och blablabla, det blir säkert kanon. Sen efter det ska jag träffa en människa jag egentligen inte vill träffa, göra saker jag egentligen inte vill göra. Men det kan ju inte vara värre än det här, och vem vet, det kanske kan komma någonting positivt ut det.

Åh, vad jag bara vill att allting ska vara "som vanligt" igen. Fattar inte vad jag gjorde för fel? huge :/

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards