Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Edgar Charambleu - 16 oktober 2009 15:29

Idag har varit helt okej, faktiskt. För en gångs skull orkade jag till och med bry mig om hur jag klädde mig och fixade mig allmänt fräschare i övrigt.

Kände mig nästan lite småfin, och det kändes iaf bra att inte känna sig helt sunkig for once.


Skolan gick väl okej, får plugga lite nu i helgen. Hur jag nu ska hinna med det? Ikväll kommer exet och sover över, imorrn ska jag över till F och laga buffé och shit, någonting jag dock lär avboka, vill inte sitta och grisa i mig en massa skit. Så då får jag väl tid till att plugga lite, jag ligger ju faktiskt efter så jag måste prioritera i vilket fall.


Ladida. Detta blir nog sista gången jag träffar exet. Tänker ta en liten paus hur som helst. Känner att det är för svårt för mig att skilja på sex & kärlek, och jag vet att jag inte betyder så mycket för honom, mycket mindre än vad han gör för mig.

Ska jag få chansen att gå vidare måste jag släppa honom helt. Har en dejt nästa månad och allt, och en annan skitsöt, rolig, smart kille från Stockholm som jag snackar med som vill att jag ska komma på besök. Förstår inte varför dessa har något intresse för mig, men det tänker jag helt enkelt försöka koppla bort och vara glad att det åtminstone händer.

Jag känner mig så sjukt ynklig och ensam utan kärlek, är i princip fixerad utav det. Jag vill ha någon. Jag vill få tillhöra någon, jag vill att någon tillhör mig, och sedan ska vi bara kunna ligga någonstans i vintermörkret och hålla om varandra och känna att allting är fint så länge vi har varandra.

Dock är jag lite orolig för att jag kommer att bli bortsorterad så fort de inser alla mina psykiska problem, eller pga armarna, det är ju inte som att inte det har inträffat förut..


Nu är jag kall, frusen kille. Vill bara ha hit Honom nu så att jag kan få krypa ned i sängen tillsammans med honom en sista gång för att bli värmd.

Åh, just ja! Idag var jag på stan med den nya kompisen, Kim kan vi kalla henne. Hon smsade och jag blev glad, hon hade en massa limegröna kläder på sig, korsett & kjol och hela faderullan. Väldigt rave:ig. Och jag tycker massa mycket om henne!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards