Alla inlägg den 10 oktober 2009

...

Av Edgar Charambleu - 10 oktober 2009 22:53

Svart var helt underbara.

Det var skitmysigt, det var jag, S och en annan brud som jag träffat på en fest en gång tidigare, som jag redan då tyckte var supertrevlig. Blått hår hade hon skaffat sig nu också. :)


Det var helt... åh. Jag älskar Svart. Carl så är så otrolig, när han sjunger och rör sig blir han en del av musiken, hela han blir ett instrument. Hamnar i extas av att se honom och höra musiken, och låtarna är så fina, så vacker fin text, jag förstår inte hur de lyckas?
Ville typ skratta och gråta och bara fortsätta lyssna och titta i all evighet. Känslan av att få höra de uppträda är ganska nära känslan av att vara kär. Hejdå tid & rum, hej bankade hjärta och åtrå.


Vad patetisk jag känner mig. Som är så desperat efter kärlek att jag försöker hitta den i en livespelning? Jaja.


Vad jag dock inte känner mig patetisk över, det är att jag åtminstone kämpar för att må bra nu, och jag känner att jag gör framsteg. Ska försöka sluta blicka bakåt nu. Och sluta sänka mig själv genom att jämföra mig med andra hela tiden, och bry mig om & vara rädd för vad folk ska tycka och tänka.

Jag tänker skrika från botten av mina lungor, tills halsen går sönder och jag spottar blod, inte sitta och hålla tyst om vad jag känner. Jag ska inte hamna där vindarna för mig, jag ska blåsa dit jag själv vill.


Nu låter jag väldigt happy-go-lucky här. Det är jag inte, det är väldigt svårt just nu. Och jag hatar ensamhet.

Och det är ju ändå ingen annan än Caspian som läser detta, men till er andra: gå & häng er, jävla slappfittor.

Av Edgar Charambleu - 10 oktober 2009 15:50

"Nille [you're my disco] säger:
 Röka brb. Hmm.. när man röker, då ryker det ju? från munnen. Alltså röker inte jag. Jag ryker. brb, ska ryka : D *tönt*
Caspian | strawberrys & cupcakes | säger:
 hahaha knäppgök <3"


Haha, ja, jag vet, jag är verkligen den smartaste personen på jorden, och roligaste! Eller inte, men det skiter väl jag i ;)


Fyfan, jag vet inte vad det är med mig just nu? Jag har världens humör, hur glad som helst. Känner mig helt uppskruvad och glad åt allt typ. Inte för att jag klagar, inte alls!

Positiv till det mesta.

Jag vill sluta äta godis och chips helt! Det är så.. jag vet inte, det känns liksom inte bra att tänka "NEJNEJ det är NORMAAALT att äta massa av det här, nu är jag duktig!" sen godis hela veckan typ? Man äter ju fan inte godis för att det är varken mättande, nyttigt eller något sådant. Bara för att det är gott och för att man är sugen.

Men jag blir fetare av det, och det är inte roligt att lägga pengarna på heller. Jag kan väl lika gärna döda sötsuget med en frukt? Visst fan är det inte lika gott, men jag vill inte gå upp mera i vikt nu.

Om jag äter nyttigt, och rör på mig, visst kan jag vara smal då? Jag menar, inte smal smal, inte så att JAG tycker att jag är smal hur som helst, men mitt idealsmala kan jag lika gärna lägga på hyllan, det är inte värt det, när jag var underviktig som bara den så kände jag mig fortfarande enorm så. Det är mitt huvud jag tänker jobba med.

Och det känns bra!

Tänker inte bli någon mcdonaldsfet loser, och inte heller ett benrangel som inte länge kan känna riktiga känslor. Jag känner redan nu att jag är mera levande, gladare och.. klarare.

Men godiset & snusket vill jag ha bort. Punkt.


Lalalala, jag vill göra en massa saker just nu! Träffa vänner, dricka, ha tjejig kväll med töntiga romantiska komedier som jag älskar, gå ut på krogen och supa skallen av mig, dansa, kyssas, sitta och prata, en massa massa<3

Av Edgar Charambleu - 10 oktober 2009 14:36

Wopidoo!

Idag & igår var mys med exet, blev på lite dåligt humör idag dock och surade en stund - sen kom jag över det. Orka vara sur utan anledning hela tiden, typiskt mig.


Glott lite på Xena nu. Har inte så överjävligt mycket att göra, eller egentligen borde jag göra lite skolsaker, och så borde jag sätta upp bilder på väggen. Men jag.. orkar inte, inte nu.

Ikväll ska jag ut någonstans med Sanna & människor. Kolla på Svart, jag ska dräggla lite över Carl. Har alltid varit en groupie @ honom, höhö. Han är het! Och bandet är så jävla nice.


Mood right now? Avspänd, uttråkad. Röksugen och festsugen. Kanske man ska festa lite ikväll, ändå?

Åh, jag har kanske möjligtvis en dejt. Han uttryckte det så iaf. Kärlek - I want!

Fan, jag mår bättre, bättre bättre. Bra :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards