Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Edgar Charambleu - 18 oktober 2009 20:34

Hejsan hoppla.

Nu har jag pluggat lite, känns skönt att ha det gjort, inte så jävla svårt när man väl håller på, men orkar inte direkt lägga ner själ och hjärta i det.

Väldigt skönt att ligga i fas iaf, och det ska hålla i sig tills lovet åtminstone så att jag slipper gå runt och ha ångest över det då.


Annars har jag inte gjort så mycket alls. Gått runt och sett sur ut?

Satt ute och rökte utanför huset förut, då min älskade granne kom förbi, vilken syn det måste ha varit! Jag hade fortfarande lite svart gegga runt ögonen och håret var bara en jävla röra, men men. Vi bestämde iaf att vi ska ses i veckan. Saknar henne, hon är fin.

I övrigt har jag känt mig bitter och ensam, han har säkert redan glömt bort mig. Jag var nog inte så viktig, trots allt. Jävla as. Hoppas hela hans framtid går åt helvete.


Nåjaaa.. så jävla less på mitt humör, det verkligen totaldyker för att sedan åka upp till trädtopparna, helt utan anledning, helt oförutsägbart. Hatar't.

Men men, gäller väl bara att försöka vara positiv trots allt. Och imorgon ska jag tatuera mig!<3 Hoppas ej det kommer göra alltför ont.

Ikväll kommer bästis hit igen och sover över, känns skönt, jag vill verkligen, verkligen inte vara ensam just nu.

NEJ NU SKA JAG KISSA.

Av Edgar Charambleu - 18 oktober 2009 15:29

Idag är ingen bra dag, och jag är verkligen inte på humör för att låtsats om någonting annat.


Vill förändra min stil, mig och hela mitt liv, dags för förändring känner jag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards