Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Edgar Charambleu - 9 oktober 2009 14:14

Igårnatt var mysig.

Satt och kedjerökte i ensamhet på balkongen och filosoferade lite över tråkiga saker, som mitt liv t.ex


Kom fram till att jag verkligen beundrar en av mina vänner väldigt mycket för en sak - att hon alltid säger vad hon tycker. Och jag vet, det låter så jävla kliché att man bara vill kräkas och hugga huvudet av sig själv när man hör det.

Men jag menar inte att hon bara vågar stå för sin åsikt trots att ingen annan tycker likadant, det är det många som gör, men hon drar aldrig vita lögner eller är trevlig mot folk hon verkligen inte tycker att hon har någonting gemensamt med.

Tycker hon att du har fula kläder, då kommer hon att säga det. Även om det är första gången ni ses. Tycker hon att du är helt dum i huvudet och irriterande, ja då kommer hon att berätta det för dig.


Det vill jag också göra. Är så jävla less på att vara trevlig, snäll och glad mot allt & alla hela tiden. Alltid svara att "javisst, jag mår bra! :D" om jag så även skulle ha 40graders feber eller gråta och önska livet ur mig själv. Le och vara glad, som någon jävla folkkär mediatönt.

Trött på det eviga kallpratet mellan folk, åtminstone dem man inte ens tycker om. Borde egentligen bara säga "jaja, kan du gå härifrån kanske?" helt sakligt till jobbiga personer som kommer fram och vill vara social.

Så ja. Jag ska helt enkelt jobba på att bli en ännu mer avskyvärd människa än vad jag redan är, bra va?


Åh. Och imorse var socialen här. Mor tyckte att jag skulle städat mitt golv (ligger tidningar och tidningsutklipp överallt), men varför fan då för? I mina ögon är de inga önskade gäster, och jag skiter fullständigt i vad de tycker om mig, faktum är att det enda jag kan bry mig mindre om, det är vad de tycker om mitt rum. Jävla idioter.

För övrigt så förstår jag inte riktigt poängen med folk som blir helt hysteriska när de får främmande och ska städa sin lägenhet/hus tills det blir kliniskt rent. Som om det vore någon jävla tävling i vem som har renast hem eller någon form av utställning, liksom vafan?


Whatever.

Nu skall jag snart träffa exet. Ha sex, mysa och bara få ligga och kramas och gosa på en fredagskväll är verkligen inte alls fel, inte ens för en cynisk bitterfitta som jag.

Men kärlek bajsar jag på idag. Det är härligt att vara kär, jag vill också få vara det, ju.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards