Alla inlägg den 25 november 2009

Av Edgar Charambleu - 25 november 2009 09:56

Försovit mig två lektioner idag istället för det vanliga en lektion eller hela dagen. Men vem bryr sig, jag kände mig alldeles svag i kroppen och svimfärdig redan innan jag ställt mig upp, så det fick bli att ta det lite lugnt.

Det skulle förvåna mig extremt om jag kommer få studiebidraget denna månad. Jag har faktiskt inte alls förtjänat det, jag har inte det. Så oambitiös att jag inte ens sjukanmäler mig eller så när jag väljer att stanna hemma.


Det är kallt, jag fryser, och jag vill så himlans gärna träffa mitt underbara mysiga ex (BAH) och kramas och bara ta det lugnt. Men han är sjuk, så det får jag inte. Han är egentligen den enda jag vill träffa just nu.. inte en massa folk i skolan, som tänker kritiska dumma tankar om mig, dömer mig med sina tysta, hårda blickar, eller en massa personer som bara irrar runt som galningar på stan 24/7. Men det är nog det som kommer hända, trots allt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards