Alla inlägg den 8 november 2009

Av Edgar Charambleu - 8 november 2009 15:50

Nyvaken & trött. Bara liiiite uttråkad, men det kommer nog när jag har surfat igenom sidorna som behöver bli genomsurfade. Fast idag är det ju söndag, så det är okej, lite mer okej än att ha vråltråkigt på en lördag iaf.

Fast Kim vill sova här ikväll, jag får fundera på om jag verkligen orkar och har lust med det.. känns inte så.


Drömde helt absurda drömmar om min katt inatt (haha). Om katter som pratar och förlämpar en, om flygplan som flaxar med vingarna och andra flygplan som är byggda som pokémon, om barndomsvänner och om trasiga väskor som det inte går att låsa in vilda katter i.


Känner mig rätt... bleh, idag. Uttråkad, liksom ensam. Hungrig och sugen på godis. Jobbigt.

Sinnet är bara allmänt grått och pissed.

SUCK @ världen.


Idag är en sån dag då allt känns så övermäktigt och jobbigt, stort och skrämmande, och jag inte vill vara en del i det, som att stå mitt i en tornado. Det är såna dagar då jag önskar lite att jag fick vakna på ett sjukhus någonstans och vara "galen", bara slippa bry mig om resten av världen och vara en del av den.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards