Alla inlägg den 5 november 2009

<3

Av Edgar Charambleu - 5 november 2009 20:49

Gårdagen och idag har varit fantastiska dagar!
Träffade en massa fina människor igår, inklusive killen jag skulle sova hos, E. Vi flummade runt en massa och hade bara sjukt kul, sedan fram mot kvällen åkte vi hem till honom.

Såg på en massa film, moffade, pratade hur mycket som helst, han spelade gitarr för mig och allt var bara underbart. Han är så satans smart, rolig och fin, och han gillade allt mitt babbel. xD

Vi råkade vara uppe hela natten, för att sedan lägga oss vid sju på morgonen, vakna upp klockan två på dagen (vi båda bestämde oss för att vara busiga och skita i skoldagen) för att ligga och mysa och prata till fem på dagen.

Så underbart, jag dör, armarna runtom mig, snusa någon i nacken och ligga tätt tätt intill. Helt overkligt fin kille. Sinnessjukt!

Idag lagade han mat åt oss, vegetariskt såklart då han också är vege :) asgott, sedan kollade vi lite på komedi, medan jag nog mest njöt att av att få ha huvudet intill hans och känna hans fingrar pilla i håret.

Så inte var jag hemma ikväll förrns vid åtta någonting.


Nästa gång blir det jag som får bjuda honom på god mat ^^

Jag är helt uppe i det blå.

<3


Imorgon ska jag till till skolan iaf, men slutar tolv. Ska till psyket och få min medicin utskriven och kanske prata osv. Sen kanske jag ska ha soft airgun-krig, eller hänga på stan, kanske träffa fint folk. Hitta på någonting.

:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards