Alla inlägg den 1 november 2009

Av Edgar Charambleu - 1 november 2009 09:33

Tjosan i trosan.

Vad dimmigt jag ser! Detta beror nog på att jag råkade somna med mina linser på mig. >__<

Åhhhhhgud, dagenefter-ångest. Min "sexiga dans på en stol" måste ju ha varit otroligt graciös.

Ahaha, mitt senaste inlägg var ju fint, skrattade när jag läste biten om att läkaren gärna hade fått "ta hand om mig" lite extra, så sjukt sämst att det blev komiskt.

Uhm.

Har helt trasiga kläder, why? För att jag var en zombie igår såklart. Zombieporr var det.

Minns också att det var en superfin där, som pratade lite med mig, och jag borde ha sagt "men stanna vafan, du kan ju inte GÅ till strängnäs, du kommer frysa ihjäl och dö halvvägs och så kommer jag få oroa mig massa i onödan!" och hade han gått ändå så hade jag väl få slagit honom i skallen med min vodkaflaska. På ett snällt sätt såklart. Tyckte väl att han isåfall kunde sova hos sin kompisch som var där åtminstone.. hm.. fast han skulle ju så akut ta hand om sin bror, lite gulligt eftersom jag tror att han sa att han var typ.. 30-någonting. Fast han kanske är förståndshandikappad, vad vet jag? Brorsan då alltså.

Haha, fan vad jag babblar.


Inte visste jag att jag var en sån jävel på att öppna flaskor med tänderna btw!

Pratade en massa med en annan fin kompis, han ville bjuda med mig på softairgun...grejjs, på fredag. Borde jag ta det som en komplimang att han vill skjuta på mig med en pistol? Men det blir nog skitskoj det där.

Haha, det kom jag också att tänka på, att halloween är fan den enda dagen det är en komplimang att få höra "fyfan vad förskräcklig du ser ut, riktigt jävla motbjudande!".


Men jag drack i vilket fall alldeles för mycket. Fan för det, detta var sista gången jag tar med mig en stor vodka till en fest, går ju lika bra att fördela på en kvartis eller hälla i en liten flaska, orkar inte slå ut mig själv såhär brutalt nästan varje gång.

Hände så mycket galet. Är lite orolig för S också.. hon berättade så mycket, och jag undrar hur hon mår egentligen. Jag vill ju att mina vänner ska må bra, men hon verkar ju inte göra det, och det finns ingenting jag kan göra åt saken? En del av mig vill liksom bara ruska om henne och skrika åt henne att sluta vansköta sig själv, en annan vill bara krama och hålla om henne längst i världen, bara hålla om henne.

Måste prata med R sen också, så han får säga vad som hände hela den där stunden som jag inte minns.

Men fortfarande, trots att jag gjorde saker med folk jag inte borde gjort, skämde ut mig rätt så rejält, ville dö OSV!-så var det ändå en hel del jävligt roliga saker som hände, jävligt fina människor också.


Fuck, seriöst, vart fan tog veckan vägen? Skola imorgon? Jag orkar inte, vill inte. blööh.

Känner mig alldeles uppsvälld och grejjer. Och såhär visade jag mig på festen? Valrossporr.

Nej, nu ska jag återgå till att kolla på TVshop (ondska!) och sedan spendera min söndag i min säng, nergosad med lite Final Fantasy, skita i hela världen och sakna den jag älskar.

Av Edgar Charambleu - 1 november 2009 03:42

Redigt packad, hamnat på sjukhuset osv. Stoppadre  min tunga i fel halsar. Hånglade med fel folk, minns inte så jävla mycket, och som vanligt så pratade jag om agtt jag vill dö tydligen,

Är inte helt nykter nu heller. Minns inte så mycket. Vill bara försvinna.

Vill bara krypa nära nära, glömma allt det här, dissa den här skit levnadsstilsen. Vara trygg, nära och älskaf. Vet inte ens hur mor kom mig nära, någon ringde. Hade en sjukt het läkare iag, han hade gärna fått "ta hand" mig lite mer om hade hade velat. Träffade världens finaste snyggaste kille. Varför kan vi inte vara få vara vi?

Jag känner mig helt äcklig och oönskad av alla, Blä! äckliga zombiekille. Jag vill bara få älskas, och få älska någom, och strunta i resten av världen. Starckars barnodmsvänkillen, blev väl nog omskadad.

Tycker ej om denna minneslucka. Denna ska bli den sista. Ska nu börja med min medicin, börja komma nära mina smtalskontakter, ska kämpa för ett bättre liv.

Jag ska bli en person att räkna med, ska finnas där och ställa upp när när det behövs.

Men ändå, över det hela, över fet hela, jag hade en skittrevlig kväll, träffade så mycket underbara människor. Men just nu vill jag bara sjunka genom jorden och dö, jag har inget här att göra.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards