Alla inlägg den 1 december 2009

Av Edgar Charambleu - 1 december 2009 07:33

Nej! Har läst ut min bok (Sista chansen!). Det gick fort, för fort.

Den var ju helt superbäst! Kärade ner mig totalt i alla karaktärer och allting som hände, och så.. och så... och så bara tar den slut!?! Men detta är ett gott tecken, jag är påmind om böckernas möjligheter till fantastisk njutning. Och jag vill läsa mer av denna typ, lite vardagsaktigt med småytliga, ironiska/humoristiska tag, men ändå med ett slags djup. Som sex and the city - fast mycket bättre.

Inga jävla deckare eller fantasyskit nu tack, inte för att jag inte uppskattar dessa typer av böcker, men det är inte vad jag vill ha just nu.

Ska nog kolla upp mer av just denna författarinna, hmm...


Har varit vaken hela natten inatt, för att vara säker på att inte försova mig till skolan. Så... duktig jag är.

Känner mig otroligt vresig, är inte på humör för att lägga upp någon fasad i skolan heller. Avskyr klasskompisarna lite, i hemlighet. Mest för att jag är paranoid av mig.

Räknat lite på budgeten denna månad, fick mitt studiebidrag via något outgrundligt mirakel.

500kronor bort, 100 i skuld till mor, 400 till två vodkaflaskor. Mitt liv är så jävla intressant, och jag är så jävla less på det.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards