Alla inlägg den 5 december 2009

Av Edgar Charambleu - 5 december 2009 15:25

Gårdagen var faktiskt helt okej! Hade inte så mycket pengar, och blev inte det minsta full på det jag drack så det var helt bortkastade pengar..

Satt iaf på Nybron en stund först, som jag verkligen hatar, sedan gick vi till Time Out ett tag.

Jag blev liiiite lullig kanske, pillade och petade en massa på honom, och så smakade vi på varandras orgasmer, LOL.


I övrigt. Jag är i en tröstätarperiod (så patetiskt, jag framställer det som att det är någonting som drabbar mig, som att jag är ett offer i en situaton jag inte alls kan påverka), äter hela tiden allting jag kommer över.

Magen är uppsvälld som en ballong, bukfetma så det skriker om det, och jag bara forsätter vräka i mig i hopp om att fylla ut någonting (jag vet inte riktigt vad, men temporärt så fungerar det ju uppenbarligen), sedan kommer ångesten och river ännu starkare efteråt, men då kan man ju alltid förtränga det genom att äta någonting mer. Smart.

Här har jag varit förut. Frågan är: Hur långt tänker jag låta det gå den här gången?

Suck. Så trött på det här, återkommande scenarion i mitt liv, hopplösheten, ointresset, ångesten, ensamheten och självföraktet.


Jag vill ha sommar, vintern sänker mig så otroligt mycket. Jag bara vet att sommaren, hösten och våren kommer att bli bättre tider, det är det alltid. Står inte ut med känslan jag har just nu, den bara... ugh, nej.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards